Sjaal H&M

10:00 Nannick 0 Comments



Een leuke sjaal vinden is voor mij altijd een hele opgave. Vorig jaar kerst kwam mijn vriend op het idee om mij een sjaal cadeau te doen. Ik moest het dan natuurlijk wel zelf uitkiezen. Uiteindelijk kwamen we bij de H&M uit waar ik een aantal leuke sjaals vasthad. De sjaals hadden allemaal een kleurrijk printje wat goed bij mijn zwarte jas past. Ik liet Davey kiezen en hij koos bovenstaande sjaal!

Nadat de sjaal 3 weken onder de kerstboom heeft gelegen kon ik hem dan eindelijk omdoen. De sjaal is lekker groot, het is een groot doek, en je kan hem gemakkelijk 2 keer omslaan. Hij is lekker cosy voor in de winter. Nou hoef ik eigenlijk nooit te fietsen, maar als ik sta te wachten op de trein wil ik het toch wel lekker warm hebben. Enig nadeel aan deze sjaal is dat hij enorm pluist. Mijn hele jas zit onder de pluisjes. Misschien dat het minder wordt als 'ie een keer gewassen is. En anders moet ik er maar mee leren leven. Voor nog geen 20 euro kan je niet veel verwachten.

Deze sjaal is te koop bij H&M voor €19.99. 

Een leuke sjaal vinden is voor mij altijd een hele opgave. Vorig jaar kerst kwam mijn vriend op het idee om mij een sjaal cadeau te do...