Inspiratie: blauw interieur

10:00 Nannick 0 Comments


Nadat ik in het IKEA artikel vertelde dat mijn toekomstige interieur de kleuren zwart, wit en bruin zal bevatten ben ik van gedachte veranderd. Na wat afbeeldingen op Pinterest gekeken te hebben kwam ik erachter dat een interieur met een blauwe muur of blauwe accenten ook erg gaaf is. Om voor mezelf inspiratie op te doen en voor jullie een beeld te schetsen van wat ik bedoel, heb ik de mooiste afbeeldingen met een blauw interieur voor je op een rijtje gezet.













De blauwe kleur zorgt voor een bepaalde gezelligheid en sfeer in huis. Daarnaast is het ook goed te combineren met bruin, zwart en wit. Ik weet alleen niet zeker of dat mijn vriend deze stijl ook leuk vindt...

Wat vind jij van een blauw interieur?

Nadat ik in het IKEA artikel vertelde dat mijn toekomstige interieur de kleuren zwart, wit en bruin zal bevatten ben ik van gedachte veran...