Een groene/blauwe vinger door je ring, wat nu?

12:00 Nannick 0 Comments


Je herkent het waarschijnlijk wel, je ziet een heel erg leuke ring maar een stemmetje achter in je hoofd zegt dat het geen echt zilver is. Je vinger word er na een paar dagen groen/blauw van. Dat had ik laatst ook, bij een ring van het Kruidvat. Ik zocht al heel erg lang naar een mooie grote ring. Ik ben erg kieskeurig en al gauw vind ik zulke ringen te lomp aangezien ik best dunne vingers heb. Bij het Kruidvat zag ik de perfecte, en hij paste ook nog eens. Ik nam hem gewoon mee ook al was het geen echt zilver, ik moest en zou hem hebben. Ook al was het waarschijnlijk maar voor een paar dagen. Eenmaal thuis moest ik gewoon weten hoe ik die groene/blauwe uitslag zou kunnen voorkomen. Ik vroeg wat aan vriendinnen en andere mensen om mijn heen en uiteindelijk weet ik hoe ik het kan voorkomen. Ben je benieuwd?

Misschien weet iedereen dit al en loop ik dus nu zwaar achter. Maar ik vertel het toch. Het is heel simpel het enige wat je nodig hebt is doorzichtige nagellak. Of het een basecoat of een topcoat is maakt niet uit.


De binnenkant van de ring zorgt ervoor dat je vinger een stukje groen/blauw word. Dat willen we het liefst voorkomen. Het handigste is dan om de binnenkant van de ring te lakken met een transparante lak. Je ziet er helemaal niks van, je hebt hem uiteindelijk toch om je vinger.


Het resultaat is dat je geen uitslag meer krijgt op je vinger. Natuurlijk komen er wel krassen op de ring waardoor er roest- deeltjes op komen. Dit kun je niet tegenhouden. Als je er voorzichtig mee bent heb minder krassen en heb je er langer plezier mee. Als je de transparante nagellak om de 2/3 dagen aanbrengt dan voorkom je het.


Ik lak mijn ring nu ook om de 2/3 dagen en ik heb er al 2/3 weken lang plezier mee. Ik hoop dat jullie wat aan deze tip hadden, en excuse me als jullie dit allang weten en ik dan heel erg achter loop. 

Je herkent het waarschijnlijk wel, je ziet een heel erg leuke ring maar een stemmetje achter in je ...